Op dit moment zien we dat sinds 00:41 uur problemen spelen waardoor in verschillende applicaties algemene foutmeldingen kunnen ontstaan. Je kunt bijvoorbeeld de melding krijgen dat je geen toegang hebt tot de betreffende pagina, dat cliëntgegevens niet geladen kunnen worden, of dat het niet mogelijk is om een escalatie te starten. We zijn op dit moment het probleem aan het onderzoeken en vullen dit bericht aan zodra er meer bekend is.

Updates

  • Meike Janssen

    Inmiddels is vastgesteld dat de oorzaak van de problemen in de infrastructuur lag en niet in specifieke applicaties. Deze is herstart, en we zien nu dat het aantal foutmeldingen afneemt. We zien dus dat de Ons® omgevingen op dit moment weer bereikbaar zijn. Inloggen is nu weer mogelijk en de eerder gemelde foutmeldingen zijn niet meer van toepassing.


  • Meike Janssen

    We constateren momenteel netwerkproblemen, waardoor verbindingen niet tot stand komen en deze foutmeldingen optreden. Het ontwikkelteam werkt actief aan een oplossing om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

  • Meike Janssen

    Het ontwikkelteam heeft helaas nog geen oorzaak kunnen achterhalen, waardoor we op dit moment nog geen nieuwe update over dit probleem kunnen geven.

  • Meike Janssen

    Het kan ook voorkomen dat je niet kunt inloggen. In dat geval verschijnt er ook een foutmelding. Het ontwikkelteam is op dit moment bezig om het probleem te onderzoeken.