We ontvangen op dit moment meerdere meldingen over traagheid en verschillende foutmeldingen bij berichten in Ons® Ketenverkeer. Onze ontwikkelaars onderzoeken het probleem en we updaten dit bericht als er meer informatie is.
We ontvangen op dit moment meerdere meldingen over traagheid en verschillende foutmeldingen bij berichten in Ons® Ketenverkeer. Onze ontwikkelaars onderzoeken het probleem en we updaten dit bericht als er meer informatie is.
Inloggen om een reactie te posten
We ontvangen op dit moment meldingen over traagheid en foutmeldingen binnen Ons® Ketenverkeer. Onze ontwikkelaars kijken hier opnieuw naar.
Na de updates van gisteravond zijn alle problemen opgelost.
De ervaren problemen hebben verschillende achterliggende oorzaken. Ontwikkeling werkt aan verschillende oplossingen, maar deze zullen niet allemaal tegelijkertijd uitgerold kunnen worden.
1. De traagheid binnen de applicatie wordt morgenavond opgelost, rondom de reguliere updates.
2. De foutmeldingen worden veroorzaakt doordat een migratie een back-up maakte met een onjuist ID, wat ervoor zorgde dat er een nieuw bericht in de inbox getoond wordt. Dit matcht niet met elkaar en geeft een foutmelding. Vanavond wordt er een nieuwe migratie uitgevoerd die de onjuiste ID's oplost. Daarna zouden er geen berichten met (onterechte) foutmeldingen te zien moeten zijn.
Updates