Eindgebruikers
De applicatiebeheerders binnen jullie organisatie staan klaar voor jullie vragen. Vraag je collega's wie dit voor jullie is.
Inrichtingsvraagstukken
Onze implementatiepartners zijn onafhankelijke IT-consultants die jou helpen bij de inrichtingsvraagstukken en algemene kennisvragen over Ons.
Ontwikkelingrichting
Onze accountmanagers zijn het vaste aanspreekpunt op strategisch niveau. Ook verzoeken over functionaliteit bespreek je met je accountmanager.
Privacy en FG
Ons privacyteam en de Functionaris voor de Gegevensbescherming zijn het aanspreekpunt bij informatie over onze certificeringen, omgang met de AVG en privacygerelateerde vraagstukken.
Sales
Onze salesafdeling ondersteunt het proces wanneer het gaat om de ingebruikname van onze oplossingen door nieuwe klanten.
Verstoringen
Informatie over verstoringen en incidenten wordt gedeeld via de Nieuws-pagina van ons Supportportaal. Bij verstoringen en incidenten toont de homepage een banner met een samenvatting van de verstoring. Van daaruit kan je doorklikken om de details van de verstoring te lezen. De verstoringsinformatie is voor iedereen toegankelijk. Wil je de gearchiveerde verstoringen zien? Log dan in op het Supportportaal.
Ondersteuning van Support
Ons supportteam biedt tweedelijnssupport aan Ons-coaches over technische onderwerpen, zoals bugs en verstoringen. Tickets maak je aan via de knop Ticket indienen rechtsboven in de pagina.
Je moet ingelogd zijn bij ons Supportportaal om tickets in te kunnen dienen. Heb je nog geen account? Neem dan contact op met de applicatiebeheerder van je organisatie.
Telefonisch contact
Ons reguliere supportnummer is enkel beschikbaar voor de vaste contactpersonen tussen de zorgorganisatie en Nedap, de Ons Coaches. Meestal zijn dit personen die werkzaam zijn bij de afdeling Applicatiebeheer.
Bereikbaarheid | Telefoonnummer | Maandag t/m donderdag | Vrijdag |
---|---|---|---|
Reguliere support | 085 - 2126220 | 8.30-12.00 en 13.00-17.00 | 8.30-12.00 en 13.00-16.00 |
Carenzorgt | 085 - 2126240 | 8.30-12.30 | 8.30-12.30 |
Let op: Het telefoonnummer voor Reguliere support is op 24 en 31 december 2024 uitsluitend bereikbaar tussen 08:30 en 12:00. Carenzorgt heeft in de periode van 23 december t/m 3 januari minder bezetting, maar is wel beschikbaar op bovenstaande tijden. Op nationale feestdagen zijn onze supportafdelingen gesloten. Voor urgente verstoringen die niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag, zijn wij natuurlijk bereikbaar via de storingsdienst. Deze is te bereiken via het telefoonnummer van onze reguliere support.