Momenteel spelen er problemen in Ons® Autorisatie, met name bij het escaleren. Het kan helpen om de cookies en/of cache te verwijderen. Ook een wit scherm bij het openen van Ons® Autorisatie hoort tot de gemelde problemen. De oorzaak en oplossing zijn nog onbekend. We onderzoeken het probleem. Onze excuses voor het ongemak.

Updates

  • Aljona Beslagic

    De update van Ons® Autorisatie die tussen 12.00 en 13.00 uur heeft plaatsgevonden is succesvol uitgevoerd. We zien dat dit al heeft geleid tot verbeteringen in de applicatie. We monitoren de komende tijd de prestaties van de applicaties nauwlettend.

  • A

    Tussen 12:00 en 13:00 uur zal Ons Autorisatie, in zowel productie- als testomgevingen, geüpdatet worden met een nieuwe versie die mogelijk de bovengenoemde problemen zal verhelpen. Dit heeft enkel invloed op de module Ons Autorisatie zelf, en niet op de toegang tot/autorisaties voor andere onderdelen van de applicatie. Er wordt geen downtime verwacht. We hebben er bewust voor gekozen dit tijdens de lunch uit te voeren, zodat eventuele vervolgstappen vanmiddag nog genomen kunnen worden. Onze excuses voor de mogelijke verstoringen van jullie werkproces. 

  • A

    Naast de hierboven genoemde problemen lijken nu ook de icoontjes binnen Ons Autorisatie niet goed te worden weergegeven. In plaats hiervan kun je vraagtekens zien. Onze ontwikkelaars onderzoeken nog steeds het probleem. Zodra hier meer over bekend is, zullen we dit bericht updaten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. 

  • Ruben de Ruiter

    We zijn op dit moment het probleem aan het onderzoeken. Op dit moment hebben we echter nog geen oplossing voor het probleem in Ons® Autorisatie. We houden je via dit bericht op de hoogte zodra we meer informatie hebben.