Momenteel kun je problemen ervaren in Ons Autorisatie. De gemelde problemen zijn een witte pagina bij het openen van Ons Autorisatie, tijdens het escaleren, of vraagtekens in plaats van pictogrammen in dit onderdeel van de suite. Het probleem is mogelijk te verhelpen door middel van een 'harde refresh' (Ctrl + F5 voor Windows en Cmd + Shift + R voor MacOS). 


Daarnaast adviseren we om te controleren of de optie "Disable cache" in de Developer Tools (onder het kopje ''Netwerk'') van je browser is uitgeschakeld. Dit zorgt ervoor dat caching goed werkt en kan helpen om het probleem te voorkomen. We hebben bovendien vastgesteld dat het probleem zich niet voordoet in Firefox. Als je dit probleem ervaart, raden we aan om tijdelijk Firefox te gebruiken als workaround.


Het ontwikkelteam werkt momenteel aan een oplossing van dit probleem. We zullen dit bericht bijwerken, zodra er meer informatie beschikbaar is.

 

Updates

  • Mart Heidemann
    We weten dat de eerder beschreven problemen zich nog steeds af en toe voordoen bij het gebruik van Ons® Autorisatie. Dat vinden we vervelend en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. Er is op dit moment helaas nog geen structurele oplossing. Dit komt mede doordat het probleem lastig te reproduceren is. Daardoor verloopt het onderzoek naar de achterliggende oorzaak moeizamer.

    Onze collega’s blijven actief zoeken naar een structurele oplossing, zowel voor nu als voor de toekomst. Zolang er nog geen oplossing is, blijven de eerder gedeelde workarounds gelden:

    • Doe een harde refresh (Ctrl + F5 voor Windows, Cmd + Shift + R voor MacOS).
    • Controleer of de optie "Disable cache" in de Developer Tools van je browser is uitgeschakeld (onder het tabblad ‘Netwerk’).
    • Gebruik eventueel tijdelijk Firefox, waarin het probleem zich niet lijkt voor te doen.


    Zodra er meer informatie beschikbaar is, werken we dit bericht uiteraard bij.

  • Linda Fonferek

    We begrijpen dat de problemen zich sporadisch nog steeds voor kunnen doen. De ontwikkelteams zijn actief bezig met een structurele oplossing. Totdat deze oplossing er is raden we nog steeds aan om een harde refresh te doen, zoals in het oorspronkelijke bericht is uitgelegd. Dit werkt bij iedereen (mits je disable catch ook uit hebt staan).