Sinds gisteravond worden er problemen ervaren met het navigeren via de hub op mobiele apparaten. Dit speelt in zowel Chrome als Safari op mobiele apparaten en in Firefox op pc. 

Het probleem doet zich voor in meerdere applicaties, waaronder het Medewerkerportaal, Groepsplanning, Werkstaat en Ons Diensten. Wij erkennen dat dit een vervelende situatie is, zeker voor medewerkers die via het Medewerkerportaal inloggen en nu dus geen toegang hebben tot andere applicaties.


Als tijdelijke workaround is het mogelijk om via de zoekfunctionaliteit in de hub-balk een cliënt op te zoeken, en vanuit daar verder door de applicatie te navigeren. De hub werkt vanuit die applicatie namelijk wel. 


Wij onderzoeken momenteel de oorzaak en werken aan een oplossing. Zodra er meer informatie beschikbaar is, zullen we dit bericht van een update voorzien.

Updates

  • Mart Heidemann

    Het probleem is inmiddels, op zowel mobiele apparaten als pc, verholpen. Een recente update van onderliggende componenten (om navigeren in de Ons Suite mogelijk te maken) bleek de oorzaak; door deze terug te draaien werkt de hub weer correct op alle apparaten en browsers.

    Wij onderzoeken uiteraard nog wat hetgeen precies is geweest dat dit probleem veroorzaakte. Zodra daar meer bekend over is, zullen we dit bericht van een update voorzien.