Sinds gisteravond worden er problemen ervaren met het navigeren via de hub op mobiele apparaten. Dit speelt in zowel Chrome als Safari op mobiele apparaten en in Firefox op pc.
Het probleem doet zich voor in meerdere applicaties, waaronder het Medewerkerportaal, Groepsplanning, Werkstaat en Ons Diensten. Wij erkennen dat dit een vervelende situatie is, zeker voor medewerkers die via het Medewerkerportaal inloggen en nu dus geen toegang hebben tot andere applicaties.
Als tijdelijke workaround is het mogelijk om via de zoekfunctionaliteit in de hub-balk een cliënt op te zoeken, en vanuit daar verder door de applicatie te navigeren. De hub werkt vanuit die applicatie namelijk wel.
Wij onderzoeken momenteel de oorzaak en werken aan een oplossing. Zodra er meer informatie beschikbaar is, zullen we dit bericht van een update voorzien.
Updates