In dit artikel wordt genoemd welke autorisaties en welk autorisatiebereik relevant zijn rondom Ons Kwaliteitsmonitor.
Om toegang te krijgen tot de Kwaliteitsmonitor is een van de onderstaande autorisatietaken vereist:
- Taak: Toegang tot Kwaliteitsmonitor
- Taak: Basisinkijkrol
Daarnaast moet de gebruiker toegang hebben tot het dossier van de cliënt. Hiervoor is een van de onderstaande taken vereist:
- Taak: Toegang tot het cliëntdossier, rapportages, zorgplan en profiel
- Taak: Toegang tot het dossier [van een cliënt]
- Taak: Basisinkijkrol
- Taak: Applicatiebeheer
- Taak: Cliëntrapportage, profiel en zorgplan bekijken
- Taak: Toegang tot het cliëntdossier, rapportages, zogplan en profiel
Ook moet het bereik van de gebruiker toereikend zijn om de gegevens van de gewenste locaties in te kunnen zien. Afhankelijk van de toegekende taken kan de gebruiker dus meer of minder informatie bekijken in Ons Kwaliteitsmonitor.Goed om te weten: Ons Kwaliteitsmonitor houdt rekening met de bereikinstellingen voor de gebruiker in Ons Autorisatie. Dit geldt ook voor autorisaties gebaseerd op rooster en planning.
Inrichten van cliënt-medewerkerrelatie(s)
Is er sprake van een cliënt-medewerkerrelatie tussen een gebruiker en een cliënt? Dan herkent Ons Kwaliteitsmonitor deze relatie. De applicatie toont in dat geval ook signaleringen die voortkomen uit het dossier van een cliënt waar de gebruiker een cliënt-medewerkerrelatie mee heeft. Hiervoor moeten cliënt-medewerkerrelaties ingericht zijn in Ons. Uitleg hierover is te vinden in Toelichting op cliënt-medewerkerrelaties in Ons.