Via de applicatie Ons® Diensten binnen de Ons® Suite heb je toegang tot de contactpersonen van jouw organisatie.
Het tabblad Account en de daarop beschikbare contactpersonen zijn gekoppeld aan het Customer Relationship Management-systeem van Nedap Ons® en ons supportportaal om tickets in te dienen. Je kan hier de volgende contactpersonen toevoegen, wijzigen of verwijderen.
Onderstaande contacttypes worden gebruikt voor communicatiedoeleinden en zij krijgen toegang tot het ticketsysteem op het supportpotaal:
- Privacycontactpersoon: Dit is het aanspreekpunt op het gebied van Privacy. In het geval van data-incidenten of andere communicatie vanuit ons privacyteam, wordt deze contactpersoon gemaild. Zie Privacycontactpersonen voor meer informatie.
- Ons Coach: Dit is het aanspreekpunt voor ons supportteam. Deze Ons® Coach is de eerstlijnshulp voor eindgebruikers. De Coach krijgt een account voor dit supportportaal, zodat diegene ook tickets in kan dienen. Ook krijgt de Ons® Coach mails vanuit ons communicatieteam over de dienstverlening van onze applicaties en nieuwe ontwikkelingen die ook doorgespeeld moeten worden naar eindgebruikers. Zie Aan de slag als Ons® Coach voor meer informatie.
- Luna-coördinator: Dit is het aanspreekpunt op het gebied van Nedap Luna. Deze persoon kan via het supportportaal meldingen indienen over Nedap Luna en ook nieuwe bestellingen voor Luna indienen. Zie Luna-coördinatoren voor meer informatie.
Onderstaande contacttypes worden voornamelijk gebruikt voor communicatiedoeleinden:
- Manager: Dit zijn medewerkers binnen de organisatie die verantwoordelijk zijn voor het management.
- Bestuurslid: Dit zijn leden van de directie van de zorgorganisatie.
- Financieel contactpersoon: Dit is de contactpersoon die maandelijks de factuur vanuit Nedap Ons® ontvangt.
- Contractverantwoordelijke: Dit is de contactpersoon die op contractgebied verantwoordelijk is voor alle zaken rondom jullie zorgorganisatie en de dienstverlening van Nedap Ons®.
Belangrijke informatie voor aanmaken van een Ons® Coach, Privacycontactpersoon of Luna-coördinator
Als je een van deze contacttypes toekent in Ons® Diensten, dan ontvangt deze persoon de eerstvolgende dag een activatiemail voor het supportportaal. Dit heeft te maken met een synchronisatie die plaatsvindt.
Geen Ons® Coach meer aanmelden via ticket
Voorheen moest je als Ons® Coach een taakticket indienen om nieuwe coaches aan te maken, te wijzigen en af te melden of om een volledig overzicht van Ons® Coaches voor jullie organisatie te krijgen. Dit inzicht en deze mogelijkheden zitten nu vervat in het tabblad Account van Ons® Diensten.