1. Home
  2. Kennisbank
  3. Algemene informatie
  4. Supportportaal gebruiken

Privacycontactpersonen

Bijgewerkt op 30 Dec om 09.08 uur

Vanaf 7 januari hebben Privacycontactpersonen ook een account voor het portaal. Het portaal bestaat uit verschillende onderdelen, zoals onze Kennisbank en Nieuws.


Als je een account hebt voor ons portaal en bent ingelogd, krijg je ook toegang tot de pagina Tickets, de knop Ticket indienen en je eigen profiel. Op de pagina Ticket indienen vind je het ticketformulier Privacy & Security dat wij hebben ingericht om je sneller van dienst te zijn.

Het mailadres van Nedap Privacy & Security blijft wel beschikbaar, omdat ook niet-privacycontactpersonen, Business partners en externe/derde partijen ons moeten kunnen bereiken voor (data-)incidenten en andere privacy- & security-gerelateerde meldingen. De privacy-contactpersonen van een zorgorganisatie die gebruik maakt van Nedap Ons® kunnen inloggen op het portaal om een ticket in te dienen. 

In onze kennisbank kan je meer informatie vinden over dit portaal. Raadpleeg de volgende handleidingen voor: 

  • Een algemene uitleg over het portaal.
  • Het abonneren op verstoringen en nieuwsberichten: Als de Ons® Suite, Caren of Luna een verstoring of een probleem ervaart, dan plaatsen wij een bericht op het portaal. Volg onze verstoringspagina om per mail een notificatie te ontvangen van alle verstoringen. De verstoringen worden voorzien van een postmortem. Als je bent ingelogd, heb je als privacycontactpersoon ook toegang tot de gearchiveerde verstoringen en de bijbehorende postmortems. 

Ticketformulier

Nadat je bent ingelogd, kan je via de knop Ticket indienen rechtsboven in het scherm een vraag, probleem of verzoek indienen bij Nedap. Afhankelijk van je keuze bij Type verzoek wordt er meer informatie uitgevraagd. Je kan kiezen uit de volgende verzoeken: 

  • Dossierverwijderverzoek
  • Auditverzoek
  • Incident melden
  • Overige meldingen

Probeer zo veel mogelijk informatie aan te leveren, zodat wij je sneller en beter kunnen helpen. Nadat alle (verplichte) velden zijn ingevuld, kan je het ticket indienen.


Bekijk de animatie hieronder voor een visuele toelichting op het indienen van een ticket via het portaal.

CC-functionaliteit

Met de cc-functionaliteit kan je je collega's meenemen in de communicatie van een ticket. Je kan alleen een collega in de cc zetten op het moment dat je het ticket indient en niet achteraf. Alleen de collega's met een geactiveerd account kan je toevoegen aan het ticket.

Notificatie

Je krijgt per mail (op het mailadres waarmee je ook bent ingelogd op het portaal) een bevestiging voor het ticket dat je bij ons hebt ingediend. Ook ontvang je per mail een notificatie wanneer er een reactie is geplaatst op het ticket. De reacties op je ticket kan je alleen lezen door in te loggen op het portaal en je ticket te bekijken.

Ingediende tickets inzien

Let op:

Op de ticketpagina zie je niet alleen je eigen tickets, maar ook de tickets die door je collega's zijn ingediend, bijvoorbeeld de tickets van de Ons® Coaches en de privacycontactpersonen van jullie organisatie. Zij hebben ook toegang tot de tickets die door jou zijn ingediend.

Als je bent ingelogd, bevat de header op het portaal het onderdeel Tickets. Op deze pagina krijg je een overzicht van alle ingediende tickets door de organisatie.

Overige onderdelen en handleidingen

Als je naar beneden scrolt op ons portaal, vind je in de footer veel van de informatie die relevant is voor jou als privacycontactpersoon, maar we zetten ze hier nog even op een rijtje:

Ook hebben we een folder met meer informatie rondom Privacy en Security bij Nedap. Raadpleeg de pagina Gegevens en Privacy voor de andere handleidingen.

category image

Algemene informatie

Open navigation