Vanaf 7 januari hebben Luna-coördinatoren ook een account voor het portaal. Het portaal bestaat uit verschillende onderdelen, zoals onze Kennisbank en Nieuws.
Als je een account hebt voor ons portaal en bent ingelogd, krijg je ook toegang tot de pagina Tickets, de knop Ticket indienen en je eigen profiel. Op de pagina Ticket indienen vind je het ticketformulier Nedap Luna dat wij hebben ingericht om je sneller van dienst te zijn.
Het mailadres van Luna Support is niet meer beschikbaar voor vragen en problemen. Als je een Luna-coördinator bent, dien dan een ticket in via het portaal. Ben je wel een Luna-coördinator, maar heb je geen account? Neem dan contact op met de Ons® Coach van jullie zorgorganisatie.
In onze kennisbank kan je meer informatie vinden over dit portaal. Raadpleeg de volgende handleidingen voor:
- Een algemene uitleg over het portaal.
- Het abonneren op verstoringen en nieuwsberichten: Als de Nedap Luna's een verstoring ervaren, dan plaatsen wij een bericht op het portaal. Volg onze verstoringspagina om per mail een notificatie te ontvangen van alle verstoringen.
Ticketformulier
Nadat je bent ingelogd, kan je via de knop Ticket indienen rechtsboven in het scherm een vraag, probleem of verzoek indienen bij Nedap. Afhankelijk van je keuze bij Type verzoek wordt er meer informatie uitgevraagd. Je kan kiezen uit de volgende verzoeken:
- Luna-melding indienen
- Infoflyers bestellen
- Luna bestellen
- Luna-onderdelen bestellen
- Luna als defect aanmelden
- Luna als kwijt of gestolen aanmelden
- Luna opzeggen
Probeer zo veel mogelijk informatie aan te leveren, zodat wij je sneller en beter kunnen helpen. Nadat alle (verplichte) velden zijn ingevuld, kan je het ticket indienen.
Bekijk de animatie hieronder voor een visuele toelichting op het indienen van een ticket via het portaal.
CC-functionaliteit
Met de cc-functionaliteit kan je je collega's meenemen in de communicatie van een ticket. Je kan alleen een collega in de cc zetten op het moment dat je het ticket indient en niet achteraf. Alleen de collega's met een geactiveerd account kan je toevoegen aan het ticket.
Notificatie
Je krijgt per mail (op het mailadres waarmee je ook bent ingelogd op het portaal) een bevestiging voor het ticket dat je bij ons hebt ingediend. Ook ontvang je per mail een notificatie wanneer er een reactie is geplaatst op het ticket. De reacties op je ticket kan je alleen lezen door in te loggen op het portaal en je ticket te bekijken.
Ingediende tickets inzien
Let op:
Op de ticketpagina zie je niet alleen je eigen tickets, maar ook de tickets die door je collega's zijn ingediend, bijvoorbeeld de tickets van de Ons® Coaches en de privacycontactpersonen van jullie organisatie. Zij hebben ook toegang tot de tickets die door jou zijn ingediend.
Als je bent ingelogd, bevat de header op het portaal het onderdeel Tickets. Op deze pagina krijg je een overzicht van alle ingediende tickets door de organisatie.