Als er een nieuwe zorgvraag is wordt er door een ANW-regisseur een koppeling tussen jou (de ANW zorgverlener) en de client gemaakt. Zodra deze koppeling tot stand is gekomen krijg je een pushbericht.
Als je op het pushbericht klikt, opent het dossier.
Bovenin staat een oranje vak met het bericht (notificatie) wat de regisseur heeft vastgelegd over de zorgvraag.
Klik op "Bekijk Dossier" om de rapportages, laatste metingen en allergieën van de client te zien.
Klik op rapporteren om een rapportage van de geleverde zorg aan te maken.
Zodra je klikt op "Opslaan en versturen" wordt de rapportage verstuurd naar, en opgeslagen in het brondossier van de client. Je kunt het niet meer aanpassen.
De ANW-zorg module kun je vinden in de zijbalk van de ONS®Dossier App op Android of onderin de balk op iOS.
Daar vind je ook de volledige clientlijst met alle zorgvragers aan wie je gekoppeld bent door de regisseur, inclusief de notificatie.
De eerste keer dat je per dienst gebruik maakt van ANW moet je je kenbaar maken binnen het Nuts Netwerk. Hiermee garanderen we dat de informatie uitkomt bij de persoon aan wie het gestuurd is door de Regisseur.
Zie je geen ANW-zorg staan, dan mis je waarschijnlijk het recht om ANW-zorg te mogen leveren of ben je niet toegevoegd aan het juiste team. Neem in dat geval contact op met je applicatiebeheerder.