1. Home
  2. Kennisbank
  3. Ons Berichten
  4. Vernieuwde Ons® Berichten

Starten met de vernieuwde Ons® Berichten

Bijgewerkt op 21 Jul om 11.55 uur
De vernieuwde Ons® Berichten is op dit moment alleen beschikbaar op aanvraag via een supportticket. Als we de vernieuwde Ons® Berichten breder uitrollen, informeren we je organisatie hierover per mail.

Voordat je kan starten met de vernieuwde Ons® Berichten zijn diverse acties en configuratiestappen nodig. Doorloop onderstaande stappen om te starten met de vernieuwede Ons® Berichten: 


Let op: de stappen in deze handleiding zijn alleen van toepassing als je ervoor kiest om de vernieuwde Ons® Berichten via een supportticket in te laten schakelen. We schakelen op dit moment de vernieuwde Ons® Berichten alleen nog in via een ticket, zodat we gericht feedback kunnen ophalen bij deze organisaties. Hiermee bereiden we de applicatie voor op de grootschalige uitrol.


Uitrolproces

Op dit moment werken een aantal organisaties al met de vernieuwde Ons® Berichten. We doen dit eerst met een klein aantal organisaties om feedback op te halen over de applicatie, zodat we deze verder kunnen verbeteren. Zo zorgen we ervoor dat Ons® Berichten klaar is om door alle zorgorganisaties in gebruik te worden genomen. Via de Ontwikkelplanning en onze e-mails houden we je op de hoogte van de uitrol.

Op het supportportaal staan al handleidingen klaar die zorgorganisaties kunnen gebruiken. Wil je ook al gebruikmaken van de vernieuwde Ons® Berichten? Dien dan een ticket in via ons supportportaal. Bekijk daarnaast de handleiding Voorwaarden en aandachtspunten vernieuwde Ons® Berichten voordat je de vernieuwde Ons® Berichten aanvraagt via een supportticket.