In dit artikel wordt uitgelegd hoe een mobiele app ontkoppeld kan worden van een medewerkeraccount op verschillende manieren. Zodra het apparaat wordt ontkoppeld zal (bij een actieve internetverbinding), het toestel direct worden ontkoppeld en wordt alle data die door de app gebruikt worden, direct verwijderd. Alle cliëntdata die door de app gebruikt wordt, is encrypted opgeslagen. Dat houdt in dat kwaadwillenden niet zomaar bij de data op het toestel kunnen. Het ontkoppelen van een apparaat is op drie manieren mogelijk. Deze worden hieronder verder toegelicht.
- Log in op het Medewerkerportaal
- Klik rechts in het beeld op de knop Mobiele app.
- Onder het kopje Verbonden toestellen staat een overzicht van alle verbonden apparaten met je medewerkeraccount.
- Klik op de knop Toegang ontzeggen.
- Klik in een van de gekoppelde apps op het hoofdmenu.
- Klik op Instellingen.
- Klik op Ontkoppel alle Ons-apps en wis alle data.
- Bevestig dit door op Ja, ik wil mezelf afmelden te klikken.