1. Home
  2. Kennisbank
  3. Algemene informatie
  4. Supportportaal gebruiken

Abonneren op verstoringen en overige

Bijgewerkt op 21 Jun om 09.22 uur

Verstoringen worden onderverdeeld in twee categorieën: Actueel en Gearchiveerd. Als er een verstoring gaande is en ons supportteam daarvan op de hoogte is, dan vind je op de startpagina een melding met daarin meer informatie en een linkje naar het tabblad Nieuws:

Het tabblad Nieuws en de subcategorie Verstoringen is de plek waar wij al onze verstoringsinformatie (ook bekende bugs) bijhouden.


Op hetzelfde moment zetten wij een bandje op onze telefoonlijn om je te informeren dat er sprake is van een verstoring.


Wij werken het bericht op het tabblad Nieuws bij als er meer informatie vanuit onze kant is, als het probleem is opgelost en als onze ontwikkelaars meer informatie hebben over de oorzaak en de oplossing(en) voor het probleem.

Op de hoogte blijven

Hoewel je altijd op het portaal de meest recente informatie kan bekijken, is het ook mogelijk om onze informatie te volgen. Dat kan op twee manieren. Je kan de subcategorieën Actueel en Gearchiveerd openen en via de knop Volgen rechtsboven in de pagina jezelf abonneren op alle nieuwe berichten die hier worden geplaatst.

Door op Volgen te klikken, krijg je een mailtje naar het bij ons bekende adres van jouw account. Je krijgt daarbij een mailtje voor elk nieuw bericht dat hier geplaatst wordt, niet voor elke update binnen een bericht.

Wil je wel een update voor elke update binnen een bericht? Open dan het bericht en klik binnen dat bericht rechstboven op volgen. In dat geval krijg je een mailtje voor elke nieuw update binnen dat specifieke bericht.

Deze werkwijze is ook van toepassing op andere onderdelen van van het tabblad Nieuws. De onderwerpen bij Berichten en Webcasts zijn op eenzelfde manier te volgen.
category image

Algemene informatie

Open navigation