1. Home
  2. Kennisbank
  3. Algemene informatie
  4. Supportportaal gebruiken

Algemene uitleg over het portaal

Bijgewerkt op 21 Jun om 09.21 uur

Header

De header op dit portaal bevat verschillende onderdelen, zoals een koppeling naar onze Kennisbank, Tickets, Contact, Nieuws, Ticket indienen en je avatar (je profiel).

  • Kennisbank: Een hiërarchische weergave van alle applicaties en functionaliteiten en de informatie die wij hierover hebben. Per applicatie of functionaliteit hebben wij de informatie gestructureerd op onderwerp- of tabbladniveau, zoals je dat gewend bent in de applicaties. 
  • Tickets: Een overzicht van alle ingediende tickets door de organisatie. Dit tabblad is alleen in te zien als je een account hebt en bent ingelogd.
  • Contact: Een directe link naar de contactinformatie van Nedap Ons®.
  • Nieuws: Een verzameling categorieën (Verstoringen, Berichten en Webcasts) waarin we per categorie onderwerpen plaatsen.
    • Verstoringen: Actuele en Gearchiveerde verstoringen worden hier weergegeven. Je krijgt pas toegang tot de Gearchiveerde verstoringen als je een account hebt en bent ingelogd. De actuele verstoringen zijn voor iedereen in te zien.
    • Berichten: Berichtgeving die we als Nedap Ons® belangrijk vinden, maar niet direct impact hebben op jullie operationele gebruik van de Ons® Suite.
    • Webcasts: Opnames van onze collega's die je stapsgewijs meenemen door de ontwikkelingen in de Ons® Suite. Elke 6 weken plaatsen wij een webcast met de nieuwste releases en tussendoor plaatsen wij themawebcasts als er extra belangrijke onderwerpen zijn.
  • Ticket indienen: De plek waar je nieuwe tickets in kan dienen als je een account hebt en bent ingelogd. Als je niet bent ingelogd, zie je deze knop niet staan. Hier vind je verschillende ticketformulieren, zodat je ticket bij de juiste teams van Nedap Ons® terechtkomen.
  • Avatar/Profiel: De plek waar jij je eigen informatie kan bewerken, zoals je Volledige naam, Voornaam en Achternaam. De overige velden zijn vaste velden in ons registratiesysteem en kunnen alleen aangepast worden als je hiervoor een ticket indient. In jouw profiel heb je twee tabbladen Profiel bewerken en Wachtwoord wijzigen. Ook kan je hier je profielfoto aanpassen. Deze wordt weergegeven in de ticketgesprekken met onze supportcollega's.

Dynamische foutmelding

Onder de Header vind je informatie die wij belangrijk vinden, omdat dit bijvoorbeeld momenteel veel impact heeft op jullie organisatie. Hier vind je bijvoorbeeld ook altijd een melding als er op dat moment een verstoring gaande is. Als er een verstoring gaande is, wordt er een rode foutmelding weergegeven met een algemene melding. We zullen hier altijd verwijzen naar een aanvullende pagina op het tabblad Nieuws.

Zoekfunctionaliteit

Met de zoekbalk op de startpagina zoek je door alle informatie op ons portaal, waaronder artikelen, onderwerpen, tickets en de volledige combinatie van deze drie. De tickets zijn alleen doorzoekbaar als je bent ingelogd. Als je de zoekfunctionaliteit aanklikt, kan je kiezen tussen Alle, Artikelen, Onderwerpen en Tickets. Je ingevulde zoekterm kijkt naar de titel van een handleiding en de lopende tekst uit een handleiding.


Je vindt de zoekbalk ook op alle onderliggende Kennisbank-pagina's en in artikelen zelf. Maar je vindt de zoekfunctionaliteit ook terug op het ticketoverzicht (tabblad Tickets). Als je op die pagina een zoekterm invult, zoekt de zoekfunctionaliteit standaard alleen door tickets, maar je kan dit zelf aanpassen.

Tegels

We hebben drie standaardtegels geplaatst: Contact, Kennisbank en Webcast. Hiermee spring je direct naar de informatie die we hierover belangrijk vinden. Op het moment dat we je aanvullende informatie willen voorschotelen, plaatsen we hier een vierder tegel bij.

Recente nieuwsberichten

Scrol je naar beneden op de pagina, dan vind je een onderdeel met de recente nieuwsberichten. Hier worden altijd de 10 meest recent bijgewerkte berichten weergeven die je ook terugvindt op het tabblad Nieuws. Hieronder vallen Verstoringen, Berichten en Webcasts.

Van de Verstoringen worden alleen de actuele verstoringen weergegeven als je niet op het portaal bent ingelogd. Pas als je bent ingelogd, zie je in dit rijtje ook eventueel recent gearchiveerde verstoringen.

Recent bijgewerkte handleidingen

Hier vind je de handleidingen die recent zijn bijgewerkt. In de handleiding zelf vind je ook een tijdstempel onder de title.

Populaire handleidingen

Hier vind je de handleidingen die veel door andere gebruikers worden bekeken. Zo zie je snel welke handleidingen mogelijk ook voor jou relevant kunnen zijn.

Footer

In de Footer vind je linkjes naar aanvullende informatie over onze dienstverlening.

  • Update- en releasebeleid: Meer informatie over de algemene uitgangspunten van het releasebeleid en het releasebeleid van de verschillende onderdelen van de Ons® Suite.
  • Systeemeisen: Meer informatie over welke besturingssystemen gelden voor browsers voor pc's en smartphones, maar ook welke versies van Ons® worden ondersteund.
  • Webcast: Meer informatie over onze webcasts en de verschillende opnames die we hebben gepubliceerd.
  • E-learning: Alle beschikbare e-learning voor de Ons®-applicaties, inclusief bijbehorende SCORM-bestanden.
  • Organisatorische en praktische informatie: Meer informatie over de dienstverlening van de Ons® Suite:
    • Subverwerkers
    • Beveiliging
    • Bedrijfscontinuïteit
    • Functionaliteitenomschrijving Ons® Suite
    • Mogelijkheden dataontsluiting bij stopzetten dienstverlening
    • AIVG-documenten (Algemeen, Module ICT en Addendum Nedap)
    • Dienstverleningsovereenkomst (Service Level Agreement)
    • Responsible Disclosure
  • Ontwikkelplanning: Meer informatie over de ontwikkelingen bij Nedap Ons® en de verwachtingen qua oplevering van functionaliteit.
  • Overzicht pilots: Meer informatie over welke functionaliteiten momenteel bij Nedap Ons® in pilot zijn en hoe je je daarvoor kan aanmelden.
  • Producten: Meer informatie over de verschillende proposities van Nedap Healthcare.
  • Nedap Healthcare: Meer informatie over Nedap Healthcare als bedrijf.
  • Caren: Meer informatie over onze digitale gezondheidsomgeving.
  • Activiteiten: Meer informatie over de activiteiten die Nedap Ons® organiseert.
  • Implementatiepartners: Meer informatie over onze onafhankelijke, zelfstandige, gespecialiseerde IT-consultants.
  • Certificeringen: Meer informatie over de certificeringen van Nedap Ons®, zoals de ISO 27001, NEN 7510, ISAE 3402, ISO 27701, ISO 27018 en systeemcertificaten voor VECOZO.
  • Incidenten en datalekken: Meer informatie over gegevens en privacy vanuit het oogpunt van Nedap Ons®.
  • Responsible Disclosure: Meer informatie over het rapporteren van mogelijke kwetsbaarheden.
  • Privacybeleid: Meer informatie over onze privacy statement, cookies en disclaimer.
category image

Algemene informatie

Open navigation