Wij werken aan virtuele assistenten in Ons®. Deze assistenten kunnen ingericht worden om specifieke werktaken over te nemen en vervolgstappen te automatiseren. Met deze eerste versie van deze functionaliteit kunnen we de (blok-)planners ontlasten bij hun communicatieve taken. Hierbij worden de reacties van cliënten gebruikt om te bepalen wat de intenties zijn: een afspraak afzeggen, informatie opvragen of iets anders. Op basis van deze informatie stelt je virtuele assistent in Ons® een actie voor, bijvoorbeeld Afspraak annuleren of een reactie plaatsen. De planner heeft hierbij nog altijd de touwtjes in handen. De functionaliteit voert zelf geen acties uit.
Pilot
Voor deze eerste versie van de functionaliteit zoeken we klanten die de virtuele assistent willen uitproberen en ons helpen bij de verdere ontwikkelingen. Tijdens de pilot versturen we een (kleine) gedeelte van jullie HbH-cliënten per sms een herinnering voor aankomende geplande bezoeken. Met deze sms-berichten vragen we de cliënt om in geval van verhindering of bij vragen per sms te reageren op het bericht. Deze sms-berichten worden vervolgens automatisch door de functionaliteit (je virtuele assistent in Ons®) geïnterpreteerd en voorgelegd aan de (blok-)planner(s). Die kunnen eventueel daarop handelen en de bezoeken wijzigen.
De pilot staat gepland voor november. Tijdens deze pilot willen we de effectiviteit, efficiëntie en potentie meten van deze functionaliteit en de verdere ontwikkelingen onderzoeken.
De functionaliteit is nog in ontwikkeling. Bij interesse gaan we met de pilot klanten de details van de functionaliteit doornemen.
Let op: De functionaliteit is in pilot en in ontwikkeling. Hierdoor kan de functionaliteit nog wijzigen.
Informatie
Aanmelden: richelle.koreneef@nedap.com
Status: Open voor aanmeldingen
Doelgroep pilot: Planners (Hulp bij huishouden, of met cliënt-contact)
Feedback, tips, vragen en bugmeldingen: nog niet van toepassing
Handleiding: n.v.t.