1. Home
  2. Kennisbank
  3. Algemene informatie
  4. Supportportaal gebruiken

Tickets indienen

Bijgewerkt op 27 Dec om 14.09 uur
Vanaf 7 januari komen er ook ticketformulieren voor de Luna-coördinator en de Privacycontactpersoon beschikbaar. De ticketformulieren die voor jou als Ons® Coach beschikbaar zijn, is afhankelijk van je contacttype, zoals die is ingesteld in Ons® Diensten.

Als je een account hebt voor ons portaal en bent ingelogd, heb je toegang tot de knop Ticket indienen. Hier vind je de ticketformulieren die wij hebben ingericht om je sneller van dienst te zijn.


Ben je geregistreerd als Ons® Coach, dan heb je toegang tot de volgende ticketformulieren:

  • Melding indienen: Hier kun je een probleem melden of om hulp vragen voor (technische) tweedelijnsvragen.
  • Functionaliteit aanvragen: Extra functionaliteiten aanvragen, pilot-deelnameverzoeken en overige verzoeken
  • Ons Coach-accounts: Coach-accounts beheren: aanvragen, verwijderen en wijzigen.
  • Certificaten voor API-koppelingen & OnsDB: Aanvragen voor verschillende koppelingen en de OnsDB-client.

Ben je geregistreerd als privacycontactpersoon, dan heb je toegang tot het ticketformulier:

  • Privacy & Security: Hier kan je een privacy- of security-gerelateerde melding indienen.

Ben je  geregistreerd als Luna-coördinator, dan heb je toegang tot het ticketformulier:

  • Nedap Luna: Hier kan je een vraag of probleem over een Nedap Luna indienen.

Let op!

Als Luna-coördinator of privacycontactpersoon heb je geen toegang tot de ticketformulieren van Ons® Coaches, tenzij je ook als Ons® Coach bent geregistreerd. Je hebt echter wel inzage in de tickets die door je collega's zijn ingediend voor jullie organisatie! Dit geldt ook voor Ons® Coaches die niet geregistreerd zijn als Luna-coördinatoren en privacycontactpersonen. Ook dan heb je inzage in de tickets die door andere accounts zijn ingediend via tabblad Tickets. Houd hier dus rekening mee.

Afhankelijk van je keuze kom je in een vervolgscherm terecht en afhankelijk van je keuzes daar, kan meer informatie worden uitgevraagd:

cc-functionaliteit

Met de cc-functionaliteit kan je eenvoudig collega's meenemen in de communicatie van een ticket. Je kan alleen een collega in de cc zetten op het moment dat je een ticket indient. Dit kan niet meer nadat je het ticket ingediend hebt. De cc-functionaliteit biedt ook een handig overzicht van alle collega's binnen jouw organisatie die een geactiveerd account hebben voor het supportportaal. Dit zijn vaak ook Ons® Coaches. De collega's die je in de cc hebt gezet, ontvangen ook per mail een notificatie hiervan met een link naar het ticket waarin ze zijn meegenomen. Alleen de collega's met een geactiveerd account kunnen toegevoegd worden in de cc.


category image

Algemene informatie

Open navigation