1. Home
  2. Kennisbank
  3. Algemene informatie
  4. Ons Coaches

Aan de slag als Ons Coach

Bijgewerkt op 20 Nov om 14.25 uur

De implementatie van Ons is afgerond en de livegang is achter de rug. Je bent nu Ons Coach! In deze handleiding vind je een korte samenvatting van wat jouw rol als Ons Coach inhoudt, waar je welke informatie kunt vinden en bij wie je welke vraag kunt stellen. Deze handleiding is te gebruiken als naslagwerk.

Ons Aankondigingen

Via de Hub (de puntjes rechtsboven in de Ons Suite) is Ons Aankondigingen te benaderen. Hier is per Ons-applicatie te lezen welke functionaliteiten of aanpassingen binnenkort geïnstalleerd worden. Elke dinsdag tussen 19.00 en 22.00 uur worden er updates uitgevoerd op jullie omgeving, waarbij de releasenotes hierover in Ons Aankondigingen ook beschikbaar komen. Op dinsdagavond moet je daarom rekening houden met een tijdsvak van 5 tot 10 minuten waarin jullie omgeving even niet bereikbaar is.

Community

Ben je benieuwd hoe andere organisaites de applicatie in bepaalde situaties gebruiken? Neem dan een kijkje op onze discussieplatformen Samenwerken met Nedap en Basecamp. Meer informatie over deze platformen is te vinden via de link Community in de menubalk bovenaan op het Supportportaal.

Wie vraag ik waarvoor?

Accountmanager

De accountmanager van Nedap is het vaste aanspreekpunt voor jouw organisatie en verantwoordelijk voor de inzet van onze oplossingen. Voor vragen over de ontwikkelrichting, het contract, facturen en nieuwe functionaliteiten kun je terecht bij je accountmanager.

Businesspartner

De businesspartner is de juiste persoon voor vragen over de inrichting van de applicaties en over de (her)inrichting van nieuwe en bestaande functionaliteiten. Ook voor kennisvraagstukken, bijscholing en trainingen kun je bij de businesspartner terecht. Ook na de implementatie kun je dus nog steeds bij je businesspartner terecht, bijvoorbeeld voor het gebruik van BI tooling of het maken van een importbestand. In overleg met de businesspartner kun je hier afspraken over maken. Bekijk het overzicht van alle businesspartners.

Supportteam

Het supportteam van Nedap Healthcare voorziet jou van informatie, zodat je zo zelfstandig mogelijk met Ons kunt werken. Werkt de software niet naar behoren werken of ervaar je onterechte foutmeldingen of bugs? Neem dan contact op met het supportteam. Ook als de software niet aan de huidige wet- en regelgeving lijkt te voldoen, kun je hiervoor contact opnemen met het supportteam.

Contact met het supportteam

Als Ons Coach kun jij op dit portaal een ticket indienen (via Ticket indienen rechtsbovenin). Wij zijn op werkdagen tijdens kantoortijden telefonisch bereikbaar via 085-2126220. Bij grote storingen buiten kantoortijd is onze storingsmedewerker bereikbaar via hetzelfde nummer.

Caren

Support voor Carenzorgt wordt geleverd door het supportteam van Caren. Heb je een vraag of vind je iets onduidelijk? Raadpleeg dan hun portaal voor verdere uitleg. Kun je daar je antwoord niet vinden? Maak dan een ticket aan via Ticket indienen. 's Ochtends is dit supportteam ook telefonisch bereikbaar via 085-2126240.


Nieuwe Ons Coach toevoegen

Als Ons Coach ben je in staat om nieuwe Ons Coaches toe te voegen. Dit kun je doen via Ons Diensten. Zie Contactpersonen van organisatie aanpassen voor meer informatie. 

category image

Algemene informatie

Open navigation