De implementatie van Ons® is afgerond en de livegang is achter de rug. Je bent nu Ons® Coach! In deze handleiding vind je een korte samenvatting van wat jouw rol als Ons® Coach inhoudt, waar je welke informatie kan vinden en bij wie je welke vraag kan stellen. Deze handleiding is te gebruiken als naslagwerk.
Uitleg over dit portaal: Tickets indienen
Als Ons® Coach kan je inloggen op dit portaal. Je kan de tickets indienen als de gebruikers een probleem ervaren met de Ons® Suite. Ook heb je toegang tot de tickets die door je collega's zijn aangemaakt en het archief. Je kan meer informatie over het portaal vinden in de handleiding Algemene uitleg over het portaal. Neem deze handleiding goed door!
Voor uitgebreide informatie over het indienen van tickets, kan je de handleiding Tickets indienen raadplegen.
Verstoringen
Als Ons® Coach verwachten we van jullie dat jullie op de hoogte zijn van de actuele problemen en verstoringen in de Ons® Suite en deze informatie communiceren met jullie gebruikers. Daarom is ons advies om de pagina Verstoringen te volgen om per mail een notificatie te ontvangen wanneer er door ons een actueel probleem of verstoring op het portaal wordt geplaatst. In de handleiding Abonneren op verstoringen is meer informatie beschikbaar hierover.
Ons® Aankondigingen
Via de hub (de puntjes rechtsboven in de Ons® Suite) is Ons® Aankondigingen te benaderen. Hier is per Ons®-applicatie te lezen welke functionaliteiten of aanpassingen binnenkort geïnstalleerd worden. Elke dinsdag tussen 19.00 en 22.00 uur worden er updates uitgevoerd op jullie omgeving, waarbij de releasenotes hierover in Ons® Aankondigingen ook beschikbaar komen. Op dinsdagavond moet je daarom rekening houden met een tijdsvak van 5 tot 10 minuten waarin jullie omgeving even niet bereikbaar is.
Mail Nedap Ons® Support
Soms zijn er na belangrijke wijzigingen acties vereist van Ons® Coaches of anderen, moet een probleem extra onder aandacht gebracht worden om te voorkomen dat de impact groot wordt voor jullie, of wijken we af van het release beleid. In zulke gevallen informeren wij jullie per mail. Je kans ons herkennen aan de afzender: Nedap Healthcare ([email protected]). Let op: Via dit mailadres kan je geen contact met ons opnemen. Om Support te bereiken, moet je een ticket indienen.
Nieuwe Ons® Coach toevoegen
Als Ons® Coach ben je in staat om nieuwe Ons® Coaches toe te voegen. Dit kan je doen via Ons® Diensten. Raadpleeg de handleiding Contactpersonen van organisatie aanpassen voor meer informatie.
Community
Ben je benieuwd hoe andere organisaites de applicatie in bepaalde situaties gebruiken? Neem dan een kijkje op onze discussieplatformen Samenwerken met Nedap en Basecamp. Meer informatie over deze platformen is te vinden via de link Community in de menubalk bovenaan op het supportportaal.
Wie vraag ik waarvoor?
Accountmanager
De accountmanager van Nedap is het vaste aanspreekpunt voor jouw organisatie en verantwoordelijk voor de inzet van onze oplossingen. Voor vragen over de ontwikkelrichting, het contract, facturen en nieuwe functionaliteiten kun je terecht bij je accountmanager.
Businesspartner
De businesspartner is de juiste persoon voor vragen over de inrichting van de applicaties en over de (her)inrichting van nieuwe en bestaande functionaliteiten. Ook voor kennisvraagstukken, bijscholing en trainingen kun je bij de businesspartner terecht. Ook na de implementatie kun je dus nog steeds bij je businesspartner terecht, bijvoorbeeld voor het gebruik van BI tooling of het maken van een importbestand. In overleg met de businesspartner kun je hier afspraken over maken. Bekijk het overzicht van alle businesspartners.
Supportteam
Het supportteam van Nedap Healthcare voorziet jou van informatie, zodat je zo zelfstandig mogelijk met Ons kunt werken. Werkt de software niet naar behoren werken of ervaar je onterechte foutmeldingen of bugs? Neem dan contact op met het supportteam. Ook als de software niet aan de huidige wet- en regelgeving lijkt te voldoen, kun je hiervoor contact opnemen met het supportteam.
Contact met het supportteam
Als Ons Coach kun jij op dit portaal een ticket indienen (via Ticket indienen rechtsbovenin). Wij zijn op werkdagen tijdens kantoortijden telefonisch bereikbaar via 085-2126220. Bij grote storingen buiten kantoortijd is onze storingsmedewerker bereikbaar via hetzelfde nummer. Raadpleeg ook de handleiding Contactgegevens.
Caren
Support voor Carenzorgt wordt geleverd door het supportteam van Caren. Heb je een vraag of vind je iets onduidelijk? Raadpleeg dan hun portaal voor verdere uitleg. Kun je daar je antwoord niet vinden? Maak dan een ticket aan via Ticket indienen. 's Ochtends is dit supportteam ook telefonisch bereikbaar via 085-2126240.
Ik weet niet wat ik moet doen?
Weet je even niet bij wie je moet zijn? Raadpleeg dan de volgende afbeelding voor meer informatie: