1. Home
  2. Kennisbank
  3. Ons Agenda
  4. Veelgestelde vragen

FAQ Ons Agenda: Waarom ontbreken er intenties in de agenda?

Bijgewerkt op 07 Feb om 12.51 uur

Er ontbreken intenties in de cliëntagenda.

Verwacht je intenties te zien in Ons Agenda maar zie je deze niet? Deze stappen helpen je verder.

Controleer het volgende:

  • Klopt het persoonlijk zorgpad? Dit kan je testen door te bewerken, en direct op te slaan zonder wijzigingen.
  • Kijk je op een dag/week in de kalender, overeenkomend met de periode van de intentie?
  • Heeft de medewerker een cliënt-medewerkerrelatie met de cliënt?
  • Heeft de medewerker de juiste deskundigheid?
  • Staat in Zorgpaden een uitvoerder gespecificeerd met een deskundigheid?

    Ter info

    Als je bij de cliënt intenties ophaalt, worden alle intenties voor de cliënt opgehaald, ongeacht of je uitvoerder bent of niet. Er wordt wel gefilterd op autorisatie en de voor jou beschikbare uursoorten.

    Als je bij de medewerker intenties ophaalt, worden alle intenties opgehaald van alle cliënten waarvoor jij uitvoerder bent.

  • Komt de deskundigheid van de medewerker overeen met de uitvoerder(s) van de intentie?
  • Staat het uursoort van de intentie ook als toegestaan uursoort ingesteld in het deskundigheidsprofiel van de medewerker?
  • Zijn de intenties wel zichtbaar vanuit de agenda van de cliënt maar niet vanuit de medewerker? Controleer dan of je bij je eigen kalender kijkt en niet die van een collega.
category image

Ons Agenda

Open navigation