1. Home
  2. Kennisbank
  3. Ons Agenda
  4. Veelgestelde vragen

FAQ Ons Agenda: Waarom kan ik als applicatiebeheerder een mislukte registratie niet opnieuw versturen?

Bijgewerkt op 04 Jan om 14.57 uur

Waarom kan ik als applicatiebeheerder een mislukte registratie niet opnieuw versturen?

Is de knop 'Opnieuw versturen' niet zichtbaar?

  1. Controleer dan eerst de instellingen in het weekkaartprofiel van de medewerker. De settings hier bepalen of het nog mogelijk is om mislukte registraties bij een medewerker opnieuw in te sturen. Controleer specifiek of de deadline niet verstreken is en of er geregistreerd mag worden in een gefiatteerde periode.
  2. Controleer vervolgens eventueel de foutmelding/reden die bij de mislukte registratie staat en los deze handmatig op. Mocht de foutmelding onduidelijk zijn en de mislukte registratie kan alsnog niet opnieuw verstuurd worden, neem contact op met Nedap Support

category image

Ons Agenda

Open navigation