1. Home
  2. Kennisbank
  3. Ons Agenda
  4. Afspraken

Onbeschikbaarheid voor medewerkers vastleggen in Ons Agenda

Bijgewerkt op 12 Sep om 12.05 uur

Aandachtpunten
Ons Agenda kent standaard een vaste periode van 5 weken waarin medewerkers geen (on)beschikbaarheden kunnen invoeren of bewerken. Deze periode kan aangepast worden in de applicatie-instellingen. 

Onbeschikbaarheid invoeren

  1. Ga naar de Ons Agenda applicatie en klik rechts boven in beeld op de knop Toevoegen.

  2. Kies voor Onbeschikbaarheid maken.

    1. Vul de omschrijving in.

    2. Geef in vanaf en tot wanneer de onbeschikbaarheid geldt en geef aanvang- en eindtijd in (of de optie 'hele dag).

    3. Geef optioneel aan of de onbeschkbaarheid herhaald is.

    4. Klik op Opslaan.

Onbeschikbaarheid bewerken/verwijderen

  1. Ga naar de betreffende onbeschikbaarheid en ga er met de muis op staan, zodat het detailscherm verschijnt.

  2. Klik op Bewerken.

  3. Alle variabelen kunnen aangepast worden en de optie bestaat om de onbeschikbaarheid te verwijderen.

category image

Ons Agenda

Open navigation