1. Home
  2. Kennisbank
  3. Ons Agenda
  4. Agenda van een team

Teams toevoegen aan afspraken

Bijgewerkt op 27 mei om 20.11 uur

In Ons® Agenda is het mogelijk om ook teams aan afspraken toe te voegen. Om hier gebruik van te maken, moet dit voor een team ingeschakeld worden. 

Configuratie Link kopieren

Ga naar Beheer > Instellingen > Overige instellingen en klik onder het kopje Medewerkeragenda op Configuratie. In dit overzichtsscherm zijn de agenda-eigenschappen in te stellen. Selecteer bij Team met agenda voor welke teams een teamagenda gebruikt mag worden.

Let op: In tegenstelling tot hoe een locatie-agenda en medewerkeragenda werkt, heb je geen weergave voor een team-agenda. Een team-agenda kan je alleen gebruiken om een team toe te voegen aan een afspraak. Op die manier krijgen alle medewerkers uit dat team de afspraak in de agenda. Zo hoef je niet alle medewerkers een voor een toe te voegen aan een afspraak. 

Team-agenda gebruiken Link kopieren

Indien er een team met een agenda is geconfigureerd, zoals hierboven aangegeven, dan krijgt een zorgprofessional in Ons® Agenda de mogelijkheid om volledige teams toe te voegen aan een afspraak. Op deze manier hoeft een gebruiker niet alle medewerkers uit een team een voor een toe te voegen aan een afspraak. Alle medewerkers uit dat team krijgen de afspraak in de eigen agenda. 



category image

Ons Agenda

Open navigation