1. Home
  2. Kennisbank
  3. Ons Agenda
  4. Registraties

Mislukte agenda-registraties beheren in Ons Administratie

Bijgewerkt op 16 Jan om 15.31 uur

Inzien mislukte registraties

Benodigde autorisaties: 
Taak: Zorgregels fiatteren Taak: Ons Agenda registraties beheren
  1. Ga naar Beheer > Instellingen > Overige instellingen, klik onder het kopje 'Medewerker-agenda' op Configuratie en klik tot slot op Mislukte registratiesDeze pagina kan je ook bereiken via Zorg > Zorgregels fiatteren > Selecteer een team en klik op Mislukte registraties.

  2. Een periode-filters is zichtbaar om te filteren op verleden, een week, 4 weken en een maand. 

  3. Een team filter is beschikbaar om op team-niveau te mislukte registraties in te zien. De optie Alleen actuele tonen is beschikbaar om ook team die niet meer actief te zijn, in te kunnen zien.

  4. Ook kan je filteren op medewerker-niveau. Je kan zoeken op medewerkernamen en deze toevoegen aan je filter.

  5. Zodra er mislukte registraties aanwezig zijn, worden gegevens daarvan weergegeven, zoals in bovenstaande afbeelding.

  6. Door te klikken op de Details, wordt aanvullende informatie weergegeven.

  7. Er opent een scherm waarbij de details van de mislukte registratie weergegeven worden met de foutmelding. Ook kan je hier kiezen om een registratie opnieuw te versturen of te verwijderen. Welke opties je ziet, hangt af van de instellingen.

Ter info

Is de knop 'Opnieuw versturen' niet zichtbaar? Controleer dan de instellingen in het weekkaartprofiel van de medewerker. Deze bepalen of een medewerker een mislukte registratie opnieuw mag insturen. Meer informatie hierover is te vinden in Ons Agenda: configuratie. 


Verwijderde registraties zijn helemaal uit het systeem verwijderd. Ook is de afspraak zelf niet meer terug te vinden in Ons® Agenda.

category image

Ons Agenda

Open navigation