1. Home
  2. Kennisbank
  3. Ons Agenda
  4. Registraties

Mislukte agenda-registraties beheren in Ons Administratie

Bijgewerkt op 07 Feb om 12.26 uur

Inzien mislukte registraties

  1. Ga naar Beheer > Instellingen > Overige instellingen, klik onder het kopje 'Medewerker-agenda' op Configuratie en klik tot slot op Mislukte registraties.

    /topic-images/2019-08-13%2015_00_25-Ons_466.png
  2. Een filter is zichtbaar waarmee in weken, periodes, of maanden gebladerd kan worden in de mislukte registraties. De datum kan aangepast worden en/of de pijltjes kunnen gebruikt worden om te bladeren.

  3. Zodra er mislukte registraties aanwezig zijn, worden gegevens daarvan getoond, zoals in bovenstaande afbeelding.

  4. Door te klikken op de Details, wordt aanvullende informatie getoond.

    /topic-images/2019-08-13%2015_13_04-Ons_467.png
  5. Er opent een scherm waarbij aanvullend de cliëntnaam, de uursoort en de reden van de mislukte registratie getoond. Ook kan gekozen worden voor Opnieuw versturen of Registratie verwijderen.

Ter info

Is de knop 'Opnieuw versturen' niet zichtbaar? Controleer dan de instellingen in het weekkaartprofiel van de medewerker. Deze bepalen of een medewerker een mislukte registratie opnieuw mag insturen. Meer informatie hierover is te vinden in Ons Agenda: configuratie. 


Verwijderde registraties zijn helemaal uit het systeem verwijderd. Ook is de afspraak zelf niet meer terug te vinden in Ons Agenda.

category image

Ons Agenda

Open navigation