Taken en uitgezette acties bekijken
Op de landingspagina in Ons® Dossier vind je onder tegel Taken de onderdelen Acties voor mijn deskundigheid en Mijn uitgezette acties. Klik op een linkje om direct naar het overzicht van de acties te gaan. De acties worden uitgezet voor deskundigheden vanuit een dossierrapportage; acties voor. Wil je weten hoe dit werkt, kijk dan hier.
Onder Kwaliteitsmonitor staan de signaleringen en taken die betrekking hebben op vragenlijsten, plannen en andere dossieronderdelen van cliënten met wie je een client-medewerker relatie hebt (betrokken medewerker). Meer informatie over de Ons ® Kwaliteitsmonitor vind je hier.

Acties voor mijn deskundigheid
Op deze pagina heb je inzicht in de acties die voor jouw deskundigheid zijn uitgezet voor de cliënten waar je volgens je bereik bij mag. Het rode driehoekje met uitroepteken geeft aan dat er een actie openstaat voor jouw deskundigheid. Je kunt de actie voor jouw deskundigheid afronden door te klikken op de rode driehoek.
Let op: Als je een actie hebt gekenmerkt als afgerond kan je deze actie niet meer terugdraaien.
Is een actie alleen uitgezet voor jouw deskundigheid dan is de actie afgerond en wordt er een groen vinkje zichtbaar. De actie verdwijnt automatisch uit het overzicht. Als de actie is uitgezet voor meerdere deskundigheden dan wordt er een blauw driehoekje weergegeven tot de andere deskundigheid de actie ook heeft afgerond.

Mijn uitgezette acties
Klik je op Mijn uitgezette acties, dan zie je welke acties je voor anderen hebt uitgezet en of deze nog openstaan.

Overige opties
Aan de linkerzijde van de pagina zijn twee filteropties mogelijk, waarmee je kunt filteren op Relatie en Locatie. Selecteer bij het dropdownmenu Relatie één of meer relatietypes om acties te bekijken die betrekking hebben op een client waar de medewerker de geselecteerde client-medewerkerrelatie mee heeft. Of selecteer een specifieke Locatie om de acties voor alleen die locatie weer te geven.

Ook is het mogelijk om direct te navigeren naar de actie op de rapportagepagina van de client, hiervoor klik je op Bekijk acties achter de cliëntnaam.