Maakt jouw organisatie gebruik van verschillende deskundigheden/ deskundigheidsgroepen? Overweeg dan of de betreffende vragenlijst voor alle deskundigheden beschikbaar moet zijn of dat dit beperkt moet worden. Het instellen hiervan gaat als volgt:
Via het vinkje 'Gebruik striktere autorisatie' wordt bij de vragenlijst ingesteld dat de deze alleen aan te maken, te bewerken of te bekijken is door gebruikers met een deskundigheid die bij de striktere autorisatie instellingen is ingevuld onder 'Toestaan te maken', 'Toestaan te bewerken' en 'Toestaan te bekijken'. Per actie kunnen verschillende deskundigheden ingevuld worden. Vanzelfsprekend geldt dat deze gebruikers dit alleen kunnen doen als zij daarnaast over de algemeen vereiste autorisatietaken beschikken rondom het werken met vragenlijsten bij een cliënt.
Is de vragenlijst niet zichtbaar bij de cliënt onder 'Profiel'? Controleer dan of 'Gebruik striktere autorisatie' aanstaat en of daarbij wel de juiste deskundigheden ingevuld zijn. Controleer daarbij ook of de schrijfwijze van de deskundigheden precies overeenkomt met de deskundigheid van de gebruiker die de vragenlijst verwacht te kunnen zien.