1. Home
  2. Kennisbank
  3. Ons Plannen & Roosteren
  4. Dashboard en stuurinformatie

Medewerkers per cliënt overzicht in Ons Plannen & Roosteren

Bijgewerkt op 28 Mar om 13.27 uur

Het overzicht Medewerkers per Cliënt laat zien welke cliënten in een team door meer medewerkers worden bezocht dan is toegestaan volgens de inkoopgids van Zorgverzekeraars Nederland. Om dit overzicht te openen, selecteer je eerst een team. Vervolgens klik je op Dashboard. Klik daarna op Medewerkers per cliënt.

Overzicht

/topic-images/Medewerkers_per_client_1949.png

Aan de rechterkant verschijnt de pagina met het overzicht van Medewerkers per Cliënt. Bij elke cliënt wordt het totale aantal bezoeken in de komende 4 weken weergegeven. Voor de eerste cliënt zijn het 52 bezoeken in de komende 4 weken. Achter de naam van de cliënt wordt een 1 weergegeven. Dat betekent dat bij de cliënt het aantal bezoeken wordt gehaald.

Optelling van bezoeken

Het eerste getal geeft het aantal niet geplande of niet geroosterde diensten weer. Indien dit getal 1 of hoger is, wordt deze als 1 medewerker geteld en meegenomen in de berekening voor de norm. De daaropvolgende getallen geeft het aantal bezoeken weer van de medewerker bij de cliënt. Het laatste getal geeft het totaal aantal (mogelijke) bezoeken weer. Door met de muis te gaan staan op de getallen, wordt de naam van de medewerker getoond.


Voorbeeld
/topic-images/bezoeken_1129.png

In dit voorbeeld heeft de cliënt 39 geplande, maar nog niet aan medewerkers gekoppelde diensten. De eerste medewerker heeft 4 bezoeken gepland in de komende 4 weken bij deze cliënt de tweede medewerker ook 4, de derde medewerker 3, etc.

Specifieke cliëntinformatie

Wanneer je doorklikt op de naam van de cliënt dan verschijnt er meer informatie over het aantal Medewerkers per cliënt.

/topic-images/medewerkers%20per%20client%20specifiek_1128.png
  1. Dit overzicht toont welke medewerkers bezoeken hebben gepland bij de cliënt. Wanneer een medewerker niet ingepland mag worden bij de cliënt, wordt dit nogmaals in dit overzicht weergegeven.

  2. Hier wordt het totaal aantal bezoeken voor die week weergegeven. Bij Medewerkers wordt het aantal medewerkers dat die week een bezoek aan de cliënt heeft gebracht weergegeven. Als laatste wordt ook aangegeven hoeveel medewerkers zijn toegestaan in die week bij die cliënt. Dit gebeurt op basis van het totaal aantal bezoeken.

Op het moment dat je de cliënt zelf op gaat zoeken, dan is in het overzicht van de cliëntgegevens onder het kopje Wie kent deze cliënt? ook een aangepaste lay-out te zien. Hierin wordt een samenvatting (2 weken) van de betreffende weergave getoond.

category image

Ons Plannen & Roosteren

Open navigation