Zie Ons Planning: reistijd over de weg, reistijdberekening en vervoermiddelen voor meer informatie.
Benodigde autorisaties: - Taak: Ons Planning - Plannen en roosteren (Alle teams)/Ons Planning - Plannen en roosteren (Eigen teams) - Taak: Ons Planning - Roosteren (Eigen teams)
Teamdekkingsgrafiek opvragen
Selecteer eerst een team.
Klik op Cliënten en vervolgens op Toon kaart en meer acties.
Aan de rechterkant van het scherm verschijnt een kaartje met daarop alle adressen van alle cliënten van het geselecteerde team.
Staat de weergave ingesteld op 'pagina' en niet op 'boek'? Dan is het kaartje pas zichtbaar als je na het klikken op cliënten onder op de pagina klikt op Toon kaart en meer acties.
In het voorbeeld is er een cliënt die in Enschede woont, terwijl de overige cliënten allemaal in het westen wonen. Waarschijnlijk is het adres van deze ene cliënt niet goed ingevoerd of heeft Ons Planning het adres niet goed herkend.
Klik op de plaatsaanduiding, vervolgens wordt er een venster getoond met cliëntinformatie.
Klik op de naam van de cliënt om de cliëntgegevens op te vragen. Rechts in beeld verschijnen vervolgens de cliëntgegevens.
Ga met de cursor boven het adres van de cliënt staan (onder "Persoonlijke gegevens"). Er verschijnt nu rechts in beeld Wijzig, klik dit aan om het adres te wijzigen.
Adresgegevens aanpassen
Is het adres onjuist? Kies dan voor Aanpassen.
Is het adres juist, maar de locatie op de kaart niet? Kies dan voor Bekijk locatie op de kaart of pas hem aan.
Pas je het adres aan? Denk er dan aan om ook het adres in Ons Administratie te wijzigen.
Locatie op de kaart aanpassen
Als je voor deze optie kiest, verschijnt het scherm waarmee je de plaatsaanduiding kunt wijzigen. Versleep het icoon naar de gewenste plek.
Wil je de aanduiding herstellen naar de oorspronkelijke plek? Kies dan onder het scherm voor Bepaal locatie op basis van het kadaster.
Vergeet niet je wijzingen op te slaan. De locatie van het adres op de kaart is nu aangepast.