1. Home
  2. Kennisbank
  3. Ons Administratie
  4. Declaraties en aanvullende diensten

Inrichten van aanvullende diensten activeren

Bijgewerkt op 19 Mar om 14.42 uur
De mogelijkheid om aanvullende diensten en declaraties in te richten, moet eerst worden ingeschakeld. Onderstaand wordt besproken hoe dit in zijn werk gaat.

Benodigde autorisaties

Een van de volgende taken is benodigd:

  • Applicatiebeheerder

  • Aanvullende dienst beheren

  • Aanvullende diensten aanpassen en toewijzen

Inschakelen

  1. Ga naar Beheer > Facturatie > Instellingen.

  2. Indien het vinkje Declaraties aanzetten is ingeschakeld, zal bij de cliënt de optie Declaraties en aanvullende diensten zichtbaar zijn.

  3. Via de optie Declaraties en aanvullende diensten is het nu mogelijk om deze in te richten.

Meer informatie

Zie ook: Aanvullende diensten inrichten en beheren.

category image

Ons Administratie

Open navigation