Hoe kun je de aanvraag voor een iWlz-toewijzing bij een cliënt vastleggen in Ons Administratie?
Benodigde autorisaties
Taak: iWlz-berichten aanmaken
Taak: Zorglegitimatie [van een cliënt] beheren
Aanvraag toewijzing administratief vastleggen
Het vastleggen van een aanvraag voor een toewijzing is een administratieve handeling. Je kunt dit in Ons Administratie onder Aangevraagde legitimaties invoeren. Deze handeling zorgt verder niet voor berichtenverkeer. De aanvraag blijft in het overzicht staan, totdat er een AW33 bericht voor de cliënt wordt ontvangen. Dan wordt de aanvraag voor toewijzing omgezet naar een toewijzing.
- Ga bij een cliënt naar het overzicht en klik onder zorglegitimaties op Aangevraagde legitimaties.
- Klik op de link Nieuwe legitimatie-aanvraag toevoegen...
- Klik op ZZP.
- Vul de informatie voor het aanvragen van een ZZP-toewijzing in:
- Vul de aanvraagdatum en de verwachte datum in.
Je kunt prestaties toevoegen door op de tekst Voeg een nieuw item toe... te klikken. Je kunt kiezen uit de voor gedefinieerde lijst ZZP-prestaties.
Bij de notitie kun je aanvullende informatie toevoegen en het is mogelijk om een bijlage toe te voegen. - Klik op Opslaan om de aanvraag vast te leggen.
- Op het dashboard is nu een signalering toegevoegd bij 'Aangevraagde zorglegitimaties'.
- Bij de aangevraagde zorglegitimaties is een overzicht van alle openstaande aangevraagde zorglegitimaties zichtbaar. Dit is per cliënt gesorteerd.
- Zodra een AW33 bericht voor deze cliënt binnenkomt, wordt de aanvraag op 'verwerkt' gezet. Hierdoor zal de signalering van het Dashboard verdwijnen.