1. Home
  2. Kennisbank
  3. Ons Administratie
  4. Locatiebeheer

Overzichten van kamerbeheer raadplegen in Ons Administratie

Bijgewerkt op 12 Feb om 09.30 uur
Overzichten van kamers zijn op verschillende manieren te bekijken. Deze handleiding legt de verschillende manieren uit.

Benodigde autorisatie

  • Taak: Cliëntrapporten genereren

Overzicht op het dashboard

Kamerbeheer op het dashboard geeft aan hoeveel kamers van elk type beschikbaar zijn per locatie. Of het kamerbeer zichtbaar is op het dashboard, is in te stellen via dashboardprofielen. Zie Configuratie: Dashboard voor meer informatie. Op het dashboard is te zien hoeveel beschikbare plaatsen er in totaal zijn, verdeeld over de verschillende kamersoorten:

/topic-images/2019-07-10%2009_26_23-Ons_347.png

Klik op Meer details om een uitgebreid overzicht te zien.

  • In de grafiek wordt het aantal beschikbare plaatsen van de afgelopen twee weken en de komende week getoond.

  • Onder de grafiek is het deel van het organigram te zien.

    Het getoonde organigram toont alleen de locaties met vrije kamers!

/topic-images/2019-07-10%2009_46_31-Ons_348.png

Overzicht via rapporten

Een overzicht van de kamerbezetting is ook te vinden via het rapport "Kamerbezetting (nieuw)".

  1. Ga in Ons Administratie naar tabblad Rapporten > Cliënten en klik op Kamerbezetting (nieuw).

    /topic-images/2019-07-18%2010_22_15-Cli%C3%83%C2%ABntrapporten_371.png
  2. Kies de periode en locatie waarvoor je het overzicht wil zien en klik op Maak rapport.

    Als je kiest voor de optie Maak regel voor alle beschikbare plekken op kamer, kunnen ook lege regels getoond worden.

Dit rapport geeft een overzicht van de kamerbezetting van de geselecteerde locatie. Als er een cliënt binnen de geselecteerde periode van kamer wisselt, wordt de kamerregel opgesplitst in twee regels met per regel de juiste variabelen. Op het tabblad "Legenda" wordt toelichting gegeven op de informatie in de kolommen.

category image

Ons Administratie

Open navigation