Het vastleggen van een iWlz-traject bij een cliënt doorloopt een aantal stappen. Op basis van de inrichting van je applicatie kan het op details verschillen, of kunnen screenshots er iets anders uitzien. Wij beschrijven in deze handleiding het bedoelde gebruik van Ons® Administratie voor het vastleggen van de financieringsstroom. Het is ook mogelijk om sommige stappen handmatig uit te voeren, in dat geval zullen we verwijzen naar die handleidingen.
In deze handleiding maken we gebruik van de berichtenbox. Voor het instellen van de berichtenbox, zie: Configuratie van de Berichtenbox.
iWlz-zorgtoewijzingsaanvraag administratief vastleggen in Ons® Administratie
Zorg starten bij iWlz-toewijzing (MAZ-bericht maken en versturen) in Ons® Administratie
Mutatieberichten (MUT) versturen voor een Wlz-toewijzing in Ons® Administratie
Dossierhouder of 'Coördinator zorg thuis' wijzigen in Ons® Administratie
ZZP: Declaratieregels bij een cliënt inrichten in Ons® Administratie